Daljinska podrska korisnicima

Daljinska podrška ( remote support ) je u današnje vreme najbrži i dosta efikasan vid podrške korisnicima. Ovaj vid podrške je namenjen biznis korisnicima kojima je potrebno brzo rešavanje problema na infrastrukturi. Ono što moramo naglasiti jeste da postoje problemi koji ne mogu da se rešavaju remote, već mora servisni tim da izađe na teren.

Zavisno od potreba klijenta remote podrška je dostupna u radno vreme, ali na zahtev klijenta može se pružati i van radnog vremena. Kada pričamo o ekonomskoj isplativosti ovaj vid podrške je dosta jeftiniji od izlaska servisnog tima na teren.

Usluge daljinske podrške

  • Instalacija potrebnog softvera
  • Dijagnostika uređaja
  • Instalacija potrebnih drajvera
  • Umrežavanje uređaja na postojeću mrežu
  • Povezivanje štampača
  • Provera legalnosti softvera
  • Setovanje postojeće mrežne opreme

Bezbedna konekcija remote podrške

Večita dilema korisnika remote podrške jeste da li instalacijom softvera za remote support može treće lice da neovlašćeno pristupi računaru, i zbog toga ljudi su skeptični prema ovom vidu podrške.

Ono što morate znati da se daljinska podrška pruža putem softvera TeamViewer ili AnyDesk softvera za daljinsku podršku. Oba softvera koriste bezbednosni protokol koji se koristi za slanje poverljivih podataka preko Interneta. Softver prilikom konekcije kreira bezbednu konekciju između računara. U tom procesu koristi se enkripcija, kako bi se obezbedila privatnost podataka.